When you get what you want but not what you need

angelica: vadå montenegro? ^o)

kvällen har spenderats med en kamera, en matilda, två hundar, en chipspåse, en godispåse, en cheese balls. två kattungar, en kattmamma och husets ägare. nu ligger jag i minstingens säng och ska sova. är dödstrött som typ alltid.
och nu hör jag musik från andra rummet som jag mig minnen. åååh vad jag älskade den här filmen. tror det är Lilo och Stitch. tror de var min favoritfilm när jag var mindre och om jag ska vara ärlig tycker jag fortfarande om den.
just ja, sova var det.
Adjöken!
en sjukt god kolapaj som mamma gjorde i sommar.

Kommentarer
angelicaaa säger:

linnea skrev det? :S om det inte vore för montenegro? :O

2011-08-15 | 20:03:42
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback