Allting kommer bli bra

Felle: var aldrig upp till stan idag så får byta till max 25 någon annan dag. :)

  • Varit i bureå
  • Duschat
  • Spytt
  • Hostat
  • Åkt till stugan igen
  • Ätit
  • Sett AIKs första träning på datorn
  • Bakat en blåbärspaj
  • Slått sönder mammas kaffepress
Det är min dag. Spyan var inte nice. Hostade så mycket så tillslut spytta jag. Men nu har jag fått meducin (som pippi sa) så kanske hostan ger sig.
Imorgon är det jobb igen, inte allt för jobbig dag, 10.30-18.00. Rätt bra.
Hade inte mycket mer att säga så jag ska ta och äta lite blåbärspaj nu och se fortsätta se allsång på skansen.
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

spytt? :/ det lät inge vidare hörre du

2011-08-09 | 21:13:27
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
Felle säger:

Men huvva vad du ska måsta vara sjuk :(



Hoppas att det blir bättre och ta det då lugnt på jobbet! :)

2011-08-10 | 09:13:19
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback