´I´m clean, I´m clean´

1. The sims är nog det bästa spelet som finns. Jag har äntligen köpt ett eget (syrran drog med the sims när hon flyttade, den jäveln, dock var det hennes men jag tycker ändå hon inte hade rätt att ta spelet ifrån mig..) och jag har nördat spelet sen jag kom hem från jobbet ikväll och jag ska snart fortsätta att nörda.
Min sims-kille har varit otrogen mot sin tjej. Hon blev svinarg (förståerligt) han bad om ursäkt, dom förlovade sig, hon blev svinförbannad igen, dom blev vänner och nu är dom gifta, dom ska snart få barn. JObbet går bra för dom båda också, dom jobbar inom affär och båda är chefer. Hihihi. Älskade the sims, vill du gifta dig med mig? :]



2. Jag beställde kläder från H&M för någon vecka sedan och i fredags (tror jag det var) fick jag hem kläderna. Jag skickade efter ett linne och en långärmad tröja och den långärmade tröjan är jag helt galen i. Jag bara älskar den. Bästa köp hittils någonsin. den är mysig, den är färgig, den är gladig, den är skönig. Den är helt perfekt.



3. Jag älskar linnéas spellista och kan inte få nog av den. Alla låtar den innehåller är bara bäst och jag gungar med i svängarna och jag sitter typ och gråter sönder. ååååh jag blir så himla emotionell av alla låtar.



4. min hals är lite tokig med mig. den är inte riktigt som den ska. den är retig och jag hostar så mina lungor gör tokont. idag på jobbet trodde jag att dom skulle sprängas. det gjorde så himla ont i dom. men snart går de över som tur är. :D



5. jag blir lite less på sjukhus för tillfället. alla ligger typ på sjukhuset. känner 3 stycken som ligger/legat där på en vecka. vad håller ni på med? tycker ni alla kan ta och vara friska och må bra. ni ska heller inte vara med om någon olycka, nästan drunkna eller något sånt. var rädda om er mina små:)



6. jag är inte så duktig på att lägga upp bilder här på denna lilla blogg. men ska försöka bli bättre. har ungefär 400 bilder på min kamera som jag ska försöka rensa någon dag. jag vet bara inte vart jag ska rymma dom. ska försöka få igång min hårddisk så kanske jag kan förvara dom där och så ni också kan få ta del av mitt liv i bilder och inte bara text. är ju inte så kul att bara läsa en massa text och inte se några bilder.



7. Jag taggar morgondagen och ända till torsdag. kommer då befinna mig i Umeå (som jag säkert redan sagt en miljon gånger) men jag längtar så sinnes mycket att jag typ döööör. jag skulle NÄSTAN kunna skippa utlandet för att få bo i Umeå. så illa är det nästan. men inte ska jag skippa utlandet. jag kan bosätta mig i umeå när jag kommer hem därifrån. :)



8.
bara för att jag snackat om bilder så lägger jag upp en gammal bild från london!


9. Nu blir det the sims igen. På återseende! :)

Kommentarer
linnéa säger:

1. VISST ÄGER SIMS? världens bästa hobby. måste fixa det till min dator :(



2. älskar att beställa kläder. så kul känsla att få paket med kläder hem till sig. du får visa tröjan någon gång!



3. jag gillar den också, tur någon subscribade den så jag kunde ta den tillbaka, hade raderat den tidigare. och tack!



4. inte kul med halstokerier.du kanske måste ha astmamedicin :O ?



5. oj, vad många du kände på sjukhus nu. läskigt när det blir så :( hoppas det inte fortsätter så med dina bekanta.



6. tycker också det är rätt bildtomt, skärpning!



7. TAGGAR ATT DU KOMMER, FAN VAD KUL DET BLIIIIR!



8. puss på den resan! så kul vi hade :)



9. GLHF min vän!

2011-08-01 | 23:01:52
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/
Felle säger:

KOLLA! Nya bloggen ;)



Dock är designen såklart inte klar, som du ser xD

Header kommer sen :)



Men nu har jag invigt den (a)

2011-08-03 | 20:19:33
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/
miranda säger:

jag diggar bilden, finns dock några små fel på den men annars vare bra ;)



det var kul att få träffa dig!

glöm inte bort att skicka de dagar du kan vara i Umeå för min fest ;)

2011-08-04 | 13:53:13
Bloggadress: http://mirandajakobsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback