svammel

jag är dödstrött och vill helst bara gå upp och lägga mig. har redan sovit en stund i soffan. dock kan jag inte gå upp och lägga mig eftersom felle och anderas fortfarande är kvar. suck. haha nej men det har varit trevligt att ha dom här. vi har käkat tacos, massa godis och sett två filmer. eller vi är på våran andra just nu. hänger inte riktigt med i den eftersom jag sovit större delen av filmen. men den andra var helt hyfsad. lite små skum och så men annars så. Hämnden var titeln på första filmen.
Nu ska jag nog se klart filmen och sen skicka iväg dessa trevliga människor så jag förhoppningsvis får sova mer än tre timmar inatt. förra natten var inte kul. vaknade och hostade som en tok och trodde typ att jag skulle dö, hade också en sån hostattack innan jag somnade, de var lite småläskigt men nu hoppas jag det är över för natten.
Adjöken!:)
- Jag saknar dig idag också..

Kommentarer
angelicaaa säger:

vad tråkigt att du inte blir friskare :/

2011-08-07 | 21:31:19
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback