Still alive for you, love

Godkvällens mina damer och herrar, dock är det nog mest damer. men i alla fall, dagen har mest spenderats i sängen och ute. Jag och ludvig sov till typ 13.00. 13.20 satte vi oss på hans cykel och cyklade iväg till stan då min buss gick 14.00. Hem. Packa upp mina grejor som jag inte packat upp klart fast jag tror dom får ligga kvar där eftersom jag lix snart ska packa ner dom igen.

Åt middag och gick sedan ut och gick med matilda och hundarna. testade wp med notus och tror jag ska ta och köpa en cele så jag kan börja träna med honom. synd bara att celen är så förbannat dyr. men vi får väl se om nästa lön tillåter ett köp av sele eller inte. efter promenaden klippte jag klorna på notus (en applåd till mig eftersom jag aldrig har vågat göra de, hehe, äger att ha en syster som kan;)) och sen fick matilda duscha notus. hehe ännu mer.
Nu är jag hemma och ska alldeles strax sova. är toktrött.
Adjöken!

Kommentarer
linnéa säger:

låter supertrevligt! o grattis till kloklippningen.



hahahah... SNYGG TECKNING!!

2011-08-28 | 22:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback