Spya <3 Nea = sant

Har just spytt upp hela middagen på grund av hostan. Inte speciellt nice om jag får säga de själv, tror jag ska ringa vårdcentralen imorgon och höra vad jag ska ta mig till för såhär kan det inte fortsätta. Det är ju som inget annat heller förutom hostan. Vi ser väl.
Före jag spydde så har jag hunnit med att plocka hallon med farfar, vi fick inte hem allt för mycket men kanske 1-2 liter. Senare åkte jag och syster till stan där jag kollade på mobiler men köpte ett USB och hon köpte en massa saker. Sen bar det av till stugan för att käka middag med farmor och farfar och resten av kvällen vet ni ju redan vad jag har hållt på med.
Ska nog bara ta det lugnt i soffan ikväll, ska en sväng till mimmi (våran katt) och ge henne mat och ut med Joker men annars är jag fastklistrad här.
Vi hörs!
En kväll i sommar med Ludde och Felle. :)

Kommentarer
linnéa säger:

men uuuuh, vilken jobbig hosta :o hoppas den försvinner snar för det lät verkligen otrevligt :(



skön dag förövrigt:)

2011-08-11 | 19:46:19
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback