Never gonna break Not for a part in any gamut of the dark

jag har typ haft världens jobbigaste dag idag. ingenting har gått bra. har klämt mina fingrar mest hela tiden, rivit mig på kartonger, tappat ner en burk med grillolja så allting for ut och glasburken gick sönder, tänkt helt fel när jag skulle skicka iväg ett Rek och massa sånt här småsaker. Var något less där i slutet av dagen.
Det enda bra med dagen var att jag lyckades bli klar i frukten helt jäkla själv. De trodde jag faktiskt inte.
Efter jobbet kom mamma och häntade mig så vi åkte ut till stugan och här har jag varit. kollat efter lite jobb och hittat några i södra sverige som jag kanske ska söka till. bättre söka än inte.
nu ligger jag och notus i sängen och ska sova, eller han sover redan men jag ska väl snart sova.
Vi hörs!
Bus mellan joker och notus för någon dag sedan.

Kommentarer
angelicaaa säger:

hahah vilken bild ;D vad är det för jobb du har tänkt söka till?

2011-08-11 | 19:08:50
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
linnéa säger:

hahahahh så himla snygg bild!!

2011-08-11 | 19:45:22
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback