när jag ser mig själv i spegeln vänder jag mig om

  • Jobb
  • Stugan
  • Tittat på minnescermonin för offren i Norge
Det var hemskt. Så himla fruktansvärt. Stackars människor som var med om terrorattacken. Förstår inte hur en enda människa kan göra sådär mot så många.
Huvvahuvva!
Men något jag gillar mer är den kommande veckan. Den kommer bli sjukt bra.
Måndag: Körskolan med felle och stan tillsammans med hon och ludde. Kvällen kommer spenderas först hos mattis och sofia och sedan på bio med dessa två tjejer + linnea.:)
Tisdag: Körskolan troligtvis sen kommer linnéa och Angelica!!!!!!! gud vad jag längtar! :D
Onsdag: Boda borg tillsammans med bara bra folk! :D
Torsdag: Angelica och linnéa är här, angelica åker hem, vet inte när linnéa åker hem. men om hon är kvar hittar vi nog på något kuligt:)
Fredag: om linnéa är kvar blir de att umgås med henne, annars blir det nog körskolan och sedan jobb i fyra timmar:)
Lördag: Jobb och sen kanske fest:)
Söndag: Inga planer alls:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback