Låt mig låna din kraft, jag kan dämpa mitt fall

  • Jobbet idag har varit dryyygt, fanns absolut INGENTING att göra. Alla varor som kom igår var ute i butiken och inga nya kom idag utan dom kommer imorgon och inget behövdes fyllas på. Så istället roade jag och mia oss med att göra en Maskot. Han har inget namn men han är väldigt läskig. Om han finns kvar på fredag ska jag ta ett kort på han och visa er. hehehe ni kommer bli skitskraja.
  • Notus är hemma. Han är dundersöt och vi ska snart ta en liten promenix tror jag. Och förresten ni som säger att notus är ful och odräglig kan fan ta sig i röven. är så jävla less på att ni klankar ner på min hund. visst han fattar ingenting men jag fattar och jag blir sårad PÅ RIKTIGT. tyck att jag är en fjolla eller vad fan ni vill när jag skriver de här men jag är less och jag är sårad. de är inte så jävla kul att höra att ens hund är ful, dum, odräglig. När han inte ens är de, han är inte odräglig eller ful. Visst, han ser inte ut som alla andra, men de kan ju vara för att han är 14 raser i sig och inte är någon perfekt rashund som har alla problem/sjukdomar en hund kan ha. Så låt bli att klanka ner på min hund.
  • har sökt ett jobb idag, ett jobb i växjö. hoppas att jag får de men tror inte de fast vi ser väl.
Adjöken!
coola brudar ;)

Kommentarer
Jossa säger:

Jag tycker notus krokus är en söt vovve :D

2011-08-18 | 13:36:08
Bloggadress: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
Felle säger:

Vilken läcker bild du la ut ;) Haha dunderhet xD

2011-08-20 | 15:54:29
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback