korvars

jag svettas ihjäl. de typ rinner ifrån mig. okej, inte så mycket men nästan. de är grymt vart ute + en gräsklippning då gräset är typ 2 decimeter då blir det 10 gånger varmare. men nu är det gjort jag det blev mycket fulare. jag gillar det gräset är långt. då är då så humla grönt och mysigt men doften från nyklippt gräs är himmelriket måste jag säga.
snart ska jag sätta mig på en cykel för att ta mig till byn och inhandla lite deo. den tog nämligen slut imorse. och jag kan ju inte gå runt utan deo inte. nehej du.
Då vet ni var jag har för mig den närmsta timmen. Adjöken!

Kommentarer
linnéa säger:

hahahahahhaha dysse?



1 "men nu är det gjort jag det blev mycket fulare"



2 "jag gillar det gräset är långt"



3 "då är då så humla grönt"



hoppas de gick fint med deo-inköpet!

2011-08-30 | 22:31:03
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback