Jag har varit där förutom men är inte rädd

Godkvällens!
Dagen har varit fullspäckad. Den började vid sju-halv åtta. Steg upp och gjorde mig i ordning för att tio i åtta cykla iväg till jobbet. Jobbade till 13.00. Ut i den väntande bilden där farfar och pappa satt. Vi åkte till flygplatsen och såg flyguppvisningar. Vid halv fyra blev det att åka hem och därefter kom Linnea. Vi lagade middag och åt självklart, efter maten for vi till stallet och red 1,5 timme typ. Drog hem och badade i älven. När vi hade doppat oss körde vi till Linnea och vid tio tiden började jag gå hem tillsammans med Linnea, Mattis och Sofia men Linnea var tvungen vända hemåt efter en stund men Mattis och sofia följde med hem till mig och har varit här tills nu. Så som sagt: en fullspäckad dag med en massa roligheter. Nu ska jag slå igen ögonen och sooova till halv åtta imorgon då jobbet kallar kvar över.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback