i have a black pencil in my hand

jag och två hundar ligger i min lilla lekstuga. hundarna sover,notus i sängen vid fötterna och joker på golvet vid dörren, men jag är vaken fast de kommer inte vara så länge till för snart ska jag stänga mina smö ögonlock. jag är dundertrött.
imorgon är jag ledig och ska spendera dagen i stugan och vid middagstid ska jag till mormor och morfar. jag ska lära dom laga pekingsoppa. morfar blev störtförälskad i soppan sist jag gjorde den. annars kommer det inte hända mycket imorgon, eller just ja, om det är dåligt väder imorgon ska jag och mamma troligt vis upp till stan också. hon ska visa mig sofforna hon har tittat på så ska jag säga vilken jag tycker är bäst, sen ska jag nog inte på arbetsförmedlingen och skriva in mig. smartnyllet jag har ju varit så osmart. jag har inte skrivit in mig på arbetsförmedlingen än. det är nog de osmartaste jag gjort i sommar.
Jag har även tillgång till kameran nu så jag kommer nog lägga in alla bilder i datorn imorgon då har jag nya bilder som jag kan visa er och då blir bloggen helt plötsligt mycket roligare.
Godnatt!
ps. nu börjar notus snarka också.

Kommentarer
Felle säger:

Kom ihåg att gå in på telia och byta till max 25 när du liks är i staan!! <3

2011-08-09 | 13:14:53
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback