hehehe

Nu är det färdigstädat. I alla fall enligt mig. När mamma kommer hem tycker hon inte de. Inte ens i telefonen tyckte hon de. Hon ansåg att jag skulle dammtorka mitt rum och torka bordet i källaren samt damsuga källaren. Men jag menar på att mitt rum inte alls är så dammigt de kan vänta en månad till, bordet i källaren kan jag torka av när vi ska sitta där och dom kommer inte se dammet i källaren eftersom det är så mörk så jag skiter i de. Och med vi menar jag angelica, jag och linnéa. Ni som är lite tröga här måste ju få lite detaljerat för annars snurrar era hjärnor för mycket. Hehehe.
jag måste bara klaga på mian armbågar också. eller egentligen är det min säng. den tar ont. när jag ligger på mage framför datorn så ligger jag på armbågarna, hoppas ni fattar, och då tar de svinont i armbågarna. de känns typ som att man skrapar upp dom små stackarna. ni som inte tycker synd om mina armbågar kan sticka här ifrån för de är jävligt synd om dom! punkt slut.
Nu ska jag hitta på något annat, vad vet jag inte. jo de vet jag visst de, tvättmaskinen blev just klar så jag ska hänga lite tvätt. Adjöken!
Rangvald igen.

Kommentarer
Felle säger:

HAHAHA ALLTSÅ JAG ORKAR INTE RANGVALD!



SHIEEET SO HET ALLTSÅ!! ;)

Känner bara suget i magen och den varma kittlande känslan sprida sig över hela kroppen då man ser honom! Grrr!

2011-08-23 | 23:16:13
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback