:)

Nu har  båda flickorna dragit hem till umeå. Riktigt tråkigt kan jag ju säga. skulle gärna haft dom här några dagar till. men vi får se till att träffas snart igen!
Vi har hunnit med två godagoda middagar, filmtajm, proppa godsaker, druckit kaffe, varit på boda borg och bara pratat och chillat. Inte helt fel må jag säga. :)
Annars så har jag kommit hem från stugan nyss, har hunnit vara på byn en sväng för att kolla efter hårfärg men de fanns bara hårfärg för 106:-, eftersom jag behöver två stycken till mitt långa hår så kände jag att de blev lite för dyrt, det skulle alltså ha blivit drygt 200 spänn för lite hårfärg.
Adjöken!:)
Här är tröjan jag vill ha! Vad tycker ni? :)

Kommentarer
Felle säger:

Den var fin! Köp den! :)

2011-08-28 | 17:37:00
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/
angelicaaa säger:

tröjan var jätte snygg och det var super skoj att få vara hos dig! :)

2011-08-29 | 14:48:51
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback