en dag står han mitt i askan med ett litet barn i handen vilsen som en flykting i sitt barndomsland

angelica: Jaha, hon ska dit snart, typ på fredag eller något sånt :)

Just kommit hem från bilbingon. Vann inte ett piss. De sög. Men det var ändå kul med bilbingo, om mormor inte har ont på torsdag ska vi iväg till robertfors. hehe. Förresten så var inte bilbingon på Vitberget utan Bureberget, hade hört helt fel.
Nu ska jag gå och lägga mig, upp imorgon för att jobba från 11.00 till 20.15.
Sov gott!

Kommentarer
Felle säger:

Jag ser att du har lagt in bilderna från din kamera ;) Skicka dem till mig någon gång när du har tid <3 Känner att jag behöver lite nyare bilder än från New York att lägga in på bloggen xD Haha (a)



Annars kan jag ta det på USB, lättare att föra över än att skicka via internet ;)



KRAAAAAAAAAM <3

2011-08-16 | 17:40:13
Bloggadress: http://feliciaoandreas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback