Dagens

Dagens humör: lite sådär halft

Dagens mående: inte helt perfekt

Dagens borde: duscha

Dagens frisyr: svans som jag haft sen igår och under natten

Dagens smink: gårdagens

Dagens klädsel: jeans, tröja

Dagens planer: jobba och städa

Dagens materiella vill ha: pengar, ett flygplan, mobil

Dagens fundering: nattens dröm..

Dagens beroende: kattungarna

Dagens tråkigaste: jobbet

Dagens längtan: utlandet

Dagens superlängtan: nästa födelsedag, ett jobb i södra sveige, flytt

Dagens tidning: Aftonbladet

Dagens låt: Det mesta med kapten röd


Kommentarer
Jossa säger:

Jag läste i din blogg igår att du hostat så mycket att du spytt, inte kul. Hoppas du mår bättre nu :) Det sjukaste av allt var att jag drömde massa olika gejeer inatt och vad de än var så kom du in från ingenstans o bara spydde överallt, ibland undrar jag om jag är frisk med alla mina cpdrömmar xD

2011-08-13 | 14:19:16
Bloggadress: http://vilseidetsvarta.blogg.se/
linnéa säger:

må bra svansis :(



snor listan (a)

2011-08-13 | 22:01:22
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback