Bus hela långa dagen

haha. kattungarna är galna. dom springer runt runt runt, ibland stannar dom upp och slåss lite, gör en kullerbytta eller stannar vid min datakabel och ska leka med den sen vidare upp på stolarna och sen ner och går till atack mot varandra. Dom är allt för söta:)

För att tala om lite vettigare saker men inte fullt så sött eller intressant så har jag lunch nu. Sen blir det jobb till klockan 20.15 och då får jag åka hem igen. Det Jag ser faktiskt fram emot min jobbarhelg eftersom jag jobbar så himla bra tider. 8-13 hela helgen om jag inte minns fel. dessutom får jag vara i frukten (som är det bästa området att vara på) och har bara två timmars kassa per dag.
Nej, nu ska jag lägga mig på golvet och busa med kissebebisarna:]
Ska försökta få hem min kamera också så kan ni få se dessa underverk!

Kommentarer
angelica säger:

få hem din kamera?

2011-08-05 | 15:36:57
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback