31.8.11

måste bara slänga in ett surinlägg på mig själv.
idag efter att jag varit hos myra cyklade jag på byn och köpte nya strumpbyxor eftersom alla andra jag har haft har försvunnit, mamma har troligtvis slångt dom när hon tvättat eftersom alla var trasiga. Så jag köpte nya. Svarta. Jätte fina. Stärkt fotsula och allt. dock lite stora men det gör inget. sprillans nya sätter jag på mig dom. går ut en sväng med hunden. går in. drar upp strumpbyxorna eftersom dom är för stora. ritsch. hål och en rand trasigt material. jahapp. där var dom nya strumpbyxorna. bara att slänga dom, klippa naglarna och köpa nya. men de tar jag i ånäset för ni drar jag dit.
adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

hahah stackars dig ^^

2011-08-31 | 21:32:08
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback