Bubble of truth (La-di-da)

linnéa: jag la in stöten som faaaan på ryssen. Ville till och med slicka han på hans stora feta mage. ;)
.

Och när jag ändå har sagt linnéas namn så kan jag fortsätta litegrann. linnéa visade mig en artist idag som var/är grymt bra. självklart linnéa också. Jag älskar en låt som jag fick lyssna på först men exakt alla andra är också sinnessjukt bra!
Sen så håller vi på med en sak på grafisk kommunikationen som är jätte kul. Vi ska designa en klädpåse (eller blodpåse) och klädpåsen jag designar ska vara helt hemlig för alla andra - det är väl de som är mest kul kanske. Den är inte alls speciell men en kul grej att ha de hemligt. Jag är i alla fall nöjd med arbetet hittills :)

Kommentarer
linnéa säger:

men gu se mysigt ;) hoppas ni ses igen nån gång!

och jaaaaaaa, visst är hon sinnes bra :) ojoj!!

2011-04-04 | 22:01:09
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/
angelicaaa säger:

vem är bra? :S

2011-04-05 | 18:38:32
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback