sånt är livet, sånt är livet, så mycket falskhet bor de här

kompisarna försöker få med mig på Afropowerdance imorgon men jag vill inte alls, är inte ett dugg peppad och jag tror inte jag tycker de är kul heller. visst, jag vet inte säkert men om jag känner mig rätt så kommer jag inte tycka de är kul och då får alla andra säga vad de vill. Dessutom kanske jag måste hem imorgon, om de inte finns någon ledig tvättid, och då känns de bara drygt att åka hem kvart i nio, vara hemma halv 11 och sen dra iväg till umeå dagen efter. :p får väl se vad som händer och sker.
dagen har iaf varit toppen. åkte med sveriges bästa busschafför idag, sen åkte jag också med typ sveriges otrevligaste. kan inte alla dom vara trevliga, dom har ett jobb där människor ingår då SKA man vara trevlig annars får dom för fan välja ett annat jobb!
men nu ska jag ta och se en film sen sooova. upp tidigt imorgon för att kolla tvättider. :)

Kommentarer
linnéa säger:

hahaha.. du behöver verkligen inte fara på afropowerdance nea :)

bra att din dag var bra!

2011-04-07 | 10:10:30
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback