överdos på kiss

är lite mer taggad nu än sist jag skrev. bara man får snacka med sin bästa vän, få några goda råd och sen snacka med en taggad person så blir man själv lite smått taggad. Dessutom är jag klar, ska bara pissa för 100:e gången idag och spreja en dutt parfym på mig. Men egentligen, vad är det med allt pissande? är det någon fler än jag som pissar typ var och varannan minut denna dag?
mina pissningar:
1. imorse då jag vaknade var jag mega pissnödig
2. innan jag åkte till bussen, bara någon timme efter
3. när jag kom till gymmet höll jag på att pissa ner mig, där bara någon timme efter förra pissningen
4. när jag kommer hem i umeå håller jag också på att pissa ner mig, detta är ju bara 1,5 timme efter pissningen sist
5. nu!! och jag har bara varit hemma i 45 minuter kanske.
det är galet. jag fattar ingenting. min pissblåsa måste ha förminskats över natten.
Visst var de intressant inlägg, såna här inlägg ska jag börja skriva varje dag. Bloggen kommer döpas om till:
"Wikströms kisshörna"
Slutsvammel nu. Vi hörs imorgon eller söndag. Kan bli på måndag också beroende på hur fullt upp jag har, troligtvis helt fullt upp. Så adjöken mina vänner. Vi dregglar ikapp till på måndag och ser vem som har dregglat mest, samla allt erat dreggel i en hink så skriver ni hur mycket ni fick ihop på måndag klockan 00.00.

Kommentarer
linnéa säger:

sen var du crazykissnödig hos ronja också ;)

2011-04-09 | 11:57:36
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback