On the days I can't see your eyes, I don't even want to, open mine.

Godmorgens!
Såhär ser mina planer ut för dagen:
  • Jeff Dunham
Alltså typ nada och ingenting förutom ikväll. Eller kanske blir en sväng på stan men ingenting är säkert. Kanske åker och tränar, men jag var inte sugen direkt att åka själv. Men vi får väl se. Taggar i alla fall kvällen! Har inte med mig någon kamera till Umeå så kommer inte kunna bjuda på några kvalitetsbilder utan det får bli mobilbiler. Fast när dom kommer upp är om ungefär fyra månader. Haha, brukar bli så.
Men nej, nu ska jag ta och stiga upp ur denna sköna säng. Eller om jag lägger mig och ser lite film istället. ;)
Adjöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback