it´s party in my head

GodmorgonGodmorgon!
Sitter och väntar påa tt mamma ska komma hem igen, hon är ute och går med notus. När hon kommer hem ska jag ta på mig pyjamasen, hänga upp tvätt och sen bara lägga mig i soffan framför en brasa. Det går INTE om mamsen inte är hemma :]
Imorgondagens planer gick upp i rök, Felle var tvungen jobba vilket var tråkigt för mig men huuur bra som helst för henne. Jag är glad för hennes skull att hon får jobba lite. Vi får ta våra stanplaner på torsdag istället. Så morgondagen är som oplanerad, bara en snabbvisit till hästen jag ska börja rida där vid tolv. Sen, om jag orkar, ska jag ta mig upp till badhuset och gymma lite. Men vi får se om jag orkar. ;)
Nu ska jag vidare i internetlandet tills mamma kommer :)
Och ännu en gång:
Stort grattis far! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback