i´ll come back to you some day

Blev ingen ridning idag då jag glömde hjälmen hemma och hittade ingen i stallet som jag kunde ta. Så fick bli en promenix istället med pollen. Och fy tusan vad han är rolig att gå med. Jag skrattade hjäl mig flera gånger. Han är typ som en hund, ska snusa i marken och på annat hästskit. sen så skulle han ha tag i de gröna gräset och hade schå att få tag i de eftersom de är så lite. Sen ville han inte gå i geggan så han fick lov att gå runt hela alltet. Haha, rätt kul.
Aja nog hästprat.
Ska snart cykla till jobbet, måste nog fylla i en massa papper (och då, ett papper). sen tycker jag det är skönt att komma på jobbet lite tidigare, då har man tid att ta reda på vad händer och sker.
haha, just ja, en till kul sak:
pappa kom hem från stugan där han och notus hade varit. så kommer han in och är inne en stund så frågar jag vart notus är. hahha så har pappa glömt ta in notus från bilen. då har stackarn suttit där ute hela tiden. xD
Adjöken!



Kommentarer
Malin säger:

Hej Neah! Det är Mullz, tänkte bara säga att jag har skaffat blogg nu. Så du kan ju gärna kika in och lämna ett fotspår :) Tycker du förresten att jag borde besöka skolan någon dag liksom bara för att... träffa alla? :)

2011-04-30 | 15:39:36
Bloggadress: http://malinjosefine.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback