I just don´t think I´ll ever get over you

Godmörgen mina små.
Sitter på bussen nu som ska ta mig till umeå. väldigt trött men på ett gått humör. Söndagen var bra, eller på kvällen. På dagen fick jag flera utskällningar av kunder - kul. Åh fy vad jag älskar sur tanter och gubbar. Och jag älskar att jag får utskällningen fast jag inte håller på med beställningarna. Men kvällen igår var toppen. Umgicks med riktigt bra folk, åt supergod middag och bara var och skrattade. Vi spelade "vem vill bli miljonär" på dvd och gissa vilka som vann. JAG OCH LUDDE!! Vi ägde ut allihopa, visst var vi bara tre lag men ändå. Vi fick 60.000 spänn. Woohoo.
En kort sammanfattning av resten av helgen:
Fredag: Åkte till umeå vid 12.35, tränade och sen var det klassfest. Galet kul hade jag. Kan inte klaga på mycket där.
Lördag: Födelsedag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback