don´t take your guns to town

Min dag i lite småord:
  • Sovmorgon till 12.20
  • Fast på skolan vid 11.00 och där möts man av blod!!
  • Seg och dryg samhälls
  • Skön och solig religion
  • Föreläsning, muslimer kom till skolan och snackade om koranen. Han som snackade mest snackade lågt och jag hörde inte så mycket
  • Stan med Angelica och linnéa var med en stund - mycket trevlig stantimme
  • 17.18 bussen till simhallen
  • gymmar till 18.15 - död i mina armar
  • buss 18.45 och 19.00
  • hemma 19.20
  • laga mat. Hungrig hungrig hungrig som en babian (viftar med armarna)
  • ser tv med A
  • 21.00 - ser en film som var jäkligt bra, fast vi kunde inte fastslå ifall de var en film eller serie, den heter iaf Anklagad (om jag inte minns fel).
  • Och nu ligger jag här i min lilla säng och trummar på tangenterna.
  • För nu säger jag: Godnatt och sov gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback