dagens dag

Morgonen var plågsam. snoozade 3-4 gånger (jag brukar bara snooza 1 gång max) och jag somnade om varje gång. Men tillslut tvingade jag upp mig själv och jag gjorde mig klar för skolan där jag också var död fram till lunch. Men sen blev de lite fart på mig. Åkte sen med linnéa på gymmet där det var ovanligt tomt. När jag kom in på gymmet var det 1 person som var vid konditionsmaskinerna. Sen när jag gick in till viktmaskinerna var det bara typ 7 killar där. fast sen kom linnéa och gjorde mig sällskap med killarna. ;)
Och nu har jag gjort klar projektarbetet. Ska bara låta mamma läsa igenom de en gång till sen blir det att skicka in hela skiten. Wiiehoo. :D

Kommentarer
linnéa säger:

trevligt att umgås med grabbarna ;D

2011-04-29 | 13:55:11
Bloggadress: http://linnejajo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback