bruttan snuttan spluttan fluttan

  • Samhällskunskapen - check
  • Projektarbetet(produkten) - check, har bara 1 recept kvar att montera in i kokboken sen är den klar. Då är det bara rapporten kvar!
  • Religionen - Angelica och jag förhör varandra och hittills har jag fått rätt, vi har dock bara ställt två frågor var. Vi får se senare hur detta slutar.

Är ensam hemma nu - förutom nellie då som ligger bredvid mig. Jag saknar att ha en egen lägenhet. Fast nästa gång jag har en egen lägenhet ska den vara exakt som jag vill ha den! Jag längtar tills jag får inreda den med mina nya saker. iiih.
Mina tankar börjar spåra med lägenhetsinredningen nu så jag ska gå vidare så nu slipper läsa dom.
Vi ses, vi hörs.
Vi taggar till nu lite!
Adjöken!

Kommentarer
angelicaaa säger:

hahah men vaah ;D snygg bild då :P Vår tävling ägde ju iaf! ;D

2011-04-12 | 12:50:03
Bloggadress: http://oggii.blogg.se/
Jossa säger:

har du fått kortet eller? (a)

2011-04-12 | 15:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback