11e bilden: En person du kan berätta allt för.

Man kan väl aldrig berätta precis allt för någon, i alla fall inte jag. Men den jag kan berätta mest för är denna person:
Felicia
Vi har följt åt enda sedan jag föddes. Vi har alltid varit bästa vänner. Hon har alltid varit den som funnit för mig och stöttat mig. Hon har aldrig vikt undan. Och hon är den jag litar till 120 % på. Det är hon jag ringer till då allting rasar och jag vet att jag kan ringa mitt i natten om de skulle vara så och jag vet att hon lyssnar och försöker förstå. Vi kommer alltid vara bästa vänner, även om den andra bor på andra sidan jorden.
:)

Kommentarer
Felle säger:

Love you <3

2011-04-04 | 17:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback